Την αντίθεσή της στη δημιουργία του υπόγειου parking στον Φλοίσβο εξέφρασε στο δημοτικό συμβούλιο η επικεφαλής της παράταξης «Παλαιό Φάληρο – Αλλαγή» κ. Φωτεινή Κούβελα.
Η κ. Κούβελα, όπως και οι δύο δημοτικοί σύμβουλοι της παράταξής της, καταψήφισαν την συγκεκριμένη πρόταση παρουσιάζοντας αναλυτικά το σκεπτικό τους τόσο στην αίθουσα του συμβουλίου, όσο και με δελτίο τύπου που εξέδωσαν. Η ανακοίνωση της δημοτικής παράταξης του ΣΥΡΙΖΑ κάνει λόγο για «τεράστιο κόστος» καθώς και για κίνδυνο τσιμεντοποίησης του σημείου, ενώ η κριτική της παράταξης κάνει λόγο και για επιδείνωση του κυκλοφοριακού φόρτου στην παραλιακή. «Το έργο δε θα εξυπηρετεί τη στάθμευση των κατοίκων της περιοχής. Κατά τη γνώμη μας και προκειμένου να εξυπηρετηθούν οι κάτοικοι, χρειάζονται μικρά πάρκινγκ σε πολλές περιοχές της πόλη», επισημαίνει η ανακοίνωση.
Διαβάστε ολόκληρο το σκεπτικό της κ. Κούβελα, εδώ:
Η Δημοτική Αρχή της πόλης, δυστυχώς επιμένει να προχωρήσει η κατασκευή του υπόγειου γκαράζ στον Φλοίσβο, ενός έργου για το οποίο έχουμε εκφράσει από την πρώτη στιγμή την αντίθεση μας. Υπενθυμίζουμε ότι είναι ένα έργο ασύμφορο με οικονομικές, περιβαλλοντικές και κυκλοφοριακές επιπτώσεις στον Δήμο και τους κατοίκους της, διότι:
Το κόστος είναι τεράστιο. Με δεδομένη τη μείωση της χρηματοδότησης των ΟΤΑ από την κυβέρνηση (ενέκρινε μόνο 200 εκ. αντί 1.056 σύμφωνα με το ν.3852/2010 ) που έρχεται σε αντίθεση με την ωρίμανση και εκτέλεση των έργων που ανακοινώνονται και χρηματοδοτούνται μέσω του προγράμματος «Αντώνης Τρίτσης» ή από τους πόρους του Ταμείου Ανάκαμψης και Σταθερότητας, την αμφίβολη οικονομική στήριξη από την Περιφέρεια, στο τέλος, το έργο θα κληθεί να το καλύψει ο δήμος ο οποίος θα οδηγηθεί σε οικονομική ασφυξία με κίνδυνο να μπει σε μεγάλη περιπέτεια. Ήδη, υπάρχει αδυναμία εκταμίευσης πόρων για την έναρξη της ανακαίνισης του εμβληματικού κτιρίου του Φλοίσβου το οποίο ανέλαβε η Περιφέρεια και σήμερα το έργο έπρεπε να τελειώνει.
Η τσιμεντοποίηση του πάρκου θα καταστρέψει το μοναδικό πνεύμονα πρασίνου της πόλης αφού η κοπή δέντρων σε όλη την έκταση του πάρκου δε μπορεί να αντικατασταθεί. Η προμελέτη προβλέπει ότι η επιχωμάτωση είναι 1 μέτρο, ενώ κτίσματα εξαερισμού και ασανσέρ θα καλύπτουν μέρος του πάρκου.
Θα επιδεινωθεί η κυκλοφοριακή συμφόρηση αφού προβλέπεται μόνο μία έξοδος από το γκαράζ (400 θέσεων) προς την Λ. Ποσειδώνος και ένα μεγάλο μέρος της κίνησης εξόδου θα διοχετεύεται στο σώμα της πόλης σε βάθος αρκετών τετραγώνων.
Το έργο δε θα εξυπηρετεί τη στάθμευση των κατοίκων της περιοχής. Κατά τη γνώμη μας και προκειμένου να εξυπηρετηθούν οι κάτοικοι, χρειάζονται μικρά πάρκινγκ σε πολλές περιοχές της πόλης και γι αυτό η δημοτική αρχή πρέπει άμεσα η να προχωρήσει σε έρευνα απόκτησης χώρων και δημιουργίας θέσεων στάθμευσης.
Η επιβάρυνση του παραλιακού μετώπου του Δήμου μας από τις χρήσεις πολλών δραστηριοτήτων που έγιναν με προχειρότητα και χωρίς να προβλεφθεί από την αρχή το κυκλοφοριακό, οδήγησε στη σημερινή κατάσταση, την ταλαιπωρία των κατοίκων και των επισκεπτών και η οποία θα συνεχιστεί από την προσέλκυση περισσότερων επισκεπτών λόγω και της δημιουργίας του Πάρκου Ναυτικής Παράδοσης. Η λύση που επιχειρείται σήμερα έχει σκοπό να ανακουφίσει τις λειτουργίες του λιμανιού (mega yacht – εμπορική κίνηση κλπ). Αυτή τη σκοπιμότητα θα την πληρώσουν οι δημότες με την υποβάθμιση των συνθηκών κατοίκισης